Harika bir çalışma. Otorite, her fırsatta ülkemizdeki yol kalitesinin dünyada hatırı sayılır ülkelerden daha iyi olduğunu vurgularken, trafik ile ilgili düzenlemeleri de eş zamanlı olarak güncellemek zorunda.
Fuat Usta ; Bu bilgiyi atlamışım . Tespitin çok doğru . Zincirin ömrünü uzatan yağlamaktan çok , doğru gerginlikte kullanmaktır . Yağlama konusunda da tamamen aynı fikir ve tecrübedeyim . Daha çok zincir yağı satmak adına yeni başlayanlar bu şekilde yönlendiriliyorlar maalesef . teşekkürler .
2918 Sayılı Karayolları Trafik Kanunu, 3 Ekim 1983 tarihinde ülkenin yasama organı TBMM tarafından kabul edilmiş ve 18 Ekim 1983'te yürürlüğe girmiştir. O tarihten bu yana, bu kanun ve bu kanuna bağlı yönetmeliklerde motosikletlerin trafikteki risklerini minimize etme, motosiklet sürücülerinin...
Her zincir değişiminde, yetkili servisler ve piyasadaki özel servisler zincir ve dişli kitini birlikte değiştirmektedir. Oysa nizami kullanılmış bir zincir, dişli kitinin değişecek kadar aşınmasına sebep olmaz. Bir dişli kiti, en az iki zinciri eskitebilir. Yumuşak karakterli motosikletlerde ise...
Bu yapılanma sürecinin içinde, umarız ki daha sorunsuz motosikletler üretilip, daha çözüm odaklı ve müşteri memnuniyeti öncelikli bayi ve servis ağının geliştirilmesi de vardır.